Espen.s Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 (endret) EDIT: SE SISTE INNLEGG. LES GJERNE ANNONSEN OGSÅ. Hei! Ønsker å bytte min 1996 318tds touring i en bmw med bensin da jeg har funnet ut at diesel ikke er tingen for meg. Bra bil med lite feil og lite som kan gå feil da det er ganske lite extra utstyr. et takluke som rånervippen fungerer på men drar seg ikke skikkelig tilbake. er varme i setene forran. ruter med sveiv. Linselykter er det også. negative ting: ripete bakrute. mangler spylerdyse til bakrute også. sund lyktespyler h.side. et lite uhell førte til sprekt fanger så den er stripset og nesten like god som ny. sku vært feilsøkt og byttet 1 eller fler glødeplugger da den er litt sein til å starte ved 30- grader. hehe. venstre svingarmsforing sku vært byttet. høyre fremre bærearmsforing sku vært byttet. litt slarkete girstang. simpel sak for den som gidder. har ikke brydd meg med det selv da jeg bare har pendlet med den. Positive ting: Linselykter som fungerer bra! Senket på ta techniks fjærer og dempre. fungerer bra og er stiv. er ikke godkjent i vognkort. org dempere/fjærer følger med. firhjulskontroll er tatt men noen foringer sku vært byttet som nevnt. EU.OK til februar 2016. bruker svært lite diesel. billig å forsikre på ungdom. lite rust! bakluke er svært bra! har vært utført litt arbeid av ymse kvalitet men bilen er hel og pen og fungerer. en helt passelig brukis for den som ikke bryr seg om å herje sladde og grisekjøre. fort får man kjørt med den men tar litt lenger tid. men er ikke så mye å forvente seg av en slik bil. dette var den beste 318tds'n jeg kom over da jeg sku ha meg diesel bil. men er ingen strøken bil vell og merke. fargen er calypsorot. eid av eldre kar før meg. kun brukt bilen til å pendle med. har selv blokkert egr. fjernet katalysator og rensket den for slam. følger med så bilen kan eu.godkjennes nestegang. har også downpipe som skal sveises inn i eksosen da fleksirøret har sett sine bedre dager. lekker så vidt eksos fremme der. mulig det bare er boltene som må strammes til ved turboen. sitter på noen 16" vinterfelger jeg gjerne vill ha selv. men mulig det kan følge med noen 15" på stålfelg. Endret Januar 9, 2015 av Espen.s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 4, 2015 Share Skrevet Januar 4, 2015 hvor holder du til? langt er den kjørt?og hva kunne du tenkt deg for bilen ved evt salgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2015 kunne tenkt meg ca 18k. eventuelt bud. men er nesten avhengig av bil pga pendling så bytte er vell mest interesant om jeg ikke får skaffet meg noe annet gøy først. holder til i valdres. har gått snart 334.000km men mye bil igjen virker det som med rett vedlikehold vet ikke om jeg nevnte det men byttet olje og dieselfilter før vinteren slo til. var også eid av eldre kar før jeg tok over den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2015 opp og hopp har ikkje fulgt med på markedet på disse bilene i det siste. men er eu.ok en god stund til å lite som behøves for at den er skikkelig god i mine øyne tuv-papirer på senkesettet så er mulig godkjenne bare du skifter de morkne foringene (går ann kjøre med enda, men hender den trekker litt til sidene.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2015 Fikk motorstans nettopp.. tror ikkje den liker at jeg vill ha bensin bil, dette var straffen. Noe feil med diesel systemet tror jeg.. Æsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 aah, okei! men vist den er eid av eldre kar og slikt, så er den nok rett vedlikeholdt tenker eg har en e36 318 sedan, som eg lurer på bytte ut med disel bil seddu vist det er av intr ?har liggende annonse innpå her på den ( http://bimmers.no/topic/793309-bmw-e36-sedan-selges/ her er link så kan du innpå og se)står info og slikt innpå der !kjipt med motor stans da! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2015 tror motoren har gått til h.. blir vell solgt i deler tenker jeg. har en m50b20 motor til overs og ingen vil jo kjøpe den så tenkte kaste den i touringen og bruke den som isbil. synd! dette karosseriet er bra selvom det ikke er strøkent. kjøp deg en 325tds. er nok en del bedre. denne har vært fint kjørt av meg og han som hadde den tidligere. bare plutselig tok den kveld. man får starta den og den høres ut som et knuseverk nå. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 selges HEL for 8000 ferdig pruta med seenkesett fra ta technix. 60/40. følger med tuv på detta. alt jeg har liggende bortsett fra linselyktene og felgene følger med. har noen andre lykter som kan bli med på salg. anser bilen som en utrolig bra delebil. jeg TROR toppakningen har gått, men garanterer ingenting. her har du værtfall rustfribagasjeluke. hengerfeste. pent interiør med svart gulvteppe og dashbord til en grei penge. fin bil å ta deler fra enn å sette i stand igjen. er fortsatt eu.ok i over ett år til. så det er bare slå til. ingen pruting da jeg har tapt nokk penger på å kjøpe meg økonomisk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 hele bilen selges 5000 slik den står. mye bra deler. noe er plukket. enn så selges den i deler og vrakes umiddelbart. må bli kvitt alt jeg har stående som jeg ikke har bruk for som mange andre kan ha bruk for da det irriterer meg. har 4 e36 ståendes på gården i skrivende stund. stv. coupe. sedan og en compact. mye coupe deler og en hel stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Solgt? Har sendt deg melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå