Arax2 Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Skrevet Januar 7, 2015 Tyggern: veit du kor ein får kjøpt overgangsflens til getrag kasse??
Skårholen Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 http://shop.klracing.se/sv/artiklar/volvo-b20_b21_b23_b230-till-getraglada-med-los-sprangkapa.html Her er det, adapterplate for getrag kasse på rødblokka. Men likevel ville jeg kjøpt ei ZF-kasse i fra en 330/530d fra bakaxel.se typ http://shop.klracing.se/sv/artiklar/volvo-b20_b21_b23_b230-till-getraglada-med-los-sprangkapa.html Den tåler enda mer juling, bakaxel.se har også alt annet du trenger for å få kassa på plass. Men i E30 så er det kanskje like greit og bruke ei getrag kasse fra en 325?
Tyggern Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 (endret) Disse står jo egentlig på skeive originalt men ikke noe problem å rettstille de. med bunnpanne oljepumpe fra B20 Det spørs hvor mye effekt en ønsker å ta ut hvor mye en bør / må gjøre med disse motorene. Hva og hvor mye har du ønske om? Jeg kjørte nesten 100K med min 940 før jeg solgte den. Den klarte ca 230Hk helt orginal motor, bare byttet turbo TD04-19T med vinklet avgasshus. (høyere Ar) og chip + ekstra tenning (flytting av lask på pinner på jetoronicen) mulighet for +3grader til T-kammen lager da et vannvittig bunndrag men lite futt i toppen og dessverre ganske mye baktrykk. Så bytte av Kam bør være langt opp på listen om en skal ta ut mer effekt. Girkasse kommer jo litt an på hva en har fra før og hva en får tak i. Hvis du har en Getrag ville jeg brukt den, ellers så er ZF som nevn et godt valg sammen med Borg Wagner T5 kasse. Finnes omsveiset og adaptere å få til alle disse. Endret Januar 7, 2015 av Tyggern
Arax2 Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Skrevet Januar 12, 2015 Venter som sagt på svar fra bts i desse dager! Da vil valget bli enklere! Men ønsker 250 pluss i effekt! Så da er Volvo motoren et ok valg å trimme! Civic motor vil eg ikke ha,blir for kostbart å få så mye effekt ut av en sugemotor?
AkrT Skrevet Mars 17, 2015 Skrevet Mars 17, 2015 Prisen ferdig bremset er 55000 Motoren selges komplett. Den er rettstilt, tilpasset e36 Motoren står til bremsing for justering nå, men blir ikke bremset føre om halv annen uke. Motor bremset 265hk og 305nm -Er 531topp -2•55 Weber -grovt grenrør -2 skivet tilton clutch -justerbar turtallsperre -8 skinka langslag stålveiv -smidde råder, stempler -rå kam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå