Eksos Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 (endret) Hei! Slenger ut bilen min her først, i håp om at en entusiast skal forbarme seg over bilen min, å gi den den stellen den gjerne vil ha! Bilen er en 2000 mod 320ia, solgt i slutten av 1999. Kilometerstanden på den er 2573xx km, og det virker som den har planer om å rulle en stund til! I løpet av det siste året +/- har den fått godt med stell mekanisk, og for å nevne noe, har den fått; - Nye dempere og fjærer (H&R 55/35, godkjent i vognkort) Tårnlager ble byttet i samme slengen. - Nytt forstillingssett. - Hotflush av girkasse - Ny gass på aircondition - Bremseskjold bake, og to nye kalippere. - Motorolje byttet for 5000km siden, Castrol Edge fullsyntetisk. Og sikkert diverse jeg ikke kommer på i farta Av utstyr, ble bilen levert med: - Xenon - Multifunksjon sportsratt - Sort sportskinn - Avtagbart hengerfeste - Elektrisk rollo i bakruta - Automatisk klima - Alarm Av ettermontert utstyr/oppgraderinger, vil jeg nevne: - Dynavin 2-din spiller med bluetooth + - Hertz Dieci Høyttalerpakke fra GS, passer i de originale hulla - Originalt armlene i skinn - Mtech 2 for og bakfanger - E36 M3 speil - M3 list på bagasjelokket - Faceliftlook baklykter - 19" Style 225m, originale sommerhjul fra E92 - 17" M-sport E46 felger med Nokian Hakka vinterdekk Bilen er ikke strøken, og har den vanlige overflaterusta, som burde bli gjort noe med! Hadde egentlig planer om å fikse dette før salg, men det meste av tid går til nyebilen. nederst på førerdør er det rust, samt to flekker på A-stolpen førerside, og litt smått rundtomkring. Høyre forskjerm er ikke original, og har ikke perfekt passform. Mekanisk er den temmelig bra, men venstre abs-sensor bak driver å tuller, fungerer bare tidvis. Sensor for håndbrekk fungerer ikke. Fremstolene er ikke strøkne, men med litt behanding og kanskje litt farge, blir de nok bra Pen langt ifra, men langt ifra pen, er vel det som representerer denne bilen best! Men bilen har potensiale, og har mye rett ved seg... Motoren går fint, bærer ingen tegn på km.stand Eu ok ut September 2015, men var godkjent for under et år siden, så neste burde ikke by på store problemene! Og prisen... er neimen ikke sikker, kanskje noen vil komme med et startbud? Selges ikke fryktelig billig, den må ikke bort med det første. Tenkte meg noe rundt 40k en plass... Har fått bud på 11k bare for sommerhjula, men vil gjerne selge bilen komplett! Over til noen få bilder, skal komme med flere senere : Bilen viser seg fra sin beste side, med sommerhjul : Bilde tatt nettopp, med vinterhjul: Endret Januar 7, 2015 av Eksos
Skårholen Skrevet Januar 7, 2015 Skrevet Januar 7, 2015 Du kunne ikke fått tatt noen interiørbilder også? Er interessert, men er redd bilen står litt langt unna.
Eksos Skrevet Januar 7, 2015 Forfatter Skrevet Januar 7, 2015 Skulle ordne dette i morgen, men blei 16-timersskift på meg, noe det også blir i morgen og muligens fredag, så har ikke hatt anledning.. Fikser dette så snart jeg har mulighet Skårholen reagerte på dette 1
Eksos Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Skrevet Januar 11, 2015 Noen flere bilder. Gummimatter forran til vinterbruk, Gode piggfrie dekk
Eksos Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Skrevet Januar 15, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=54871172 Dagens pris : 35 000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå