Misrajilov Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Hei. Ser etter en e36 i enten sedan eller coupe versjon, ikke compact eller touring. Etter å ha lest litt rundt sitter jeg igjen med en tanke om at M50 motor er mer problemfri og varer lenger enn M52, så helst en med M50 motor og minst 2.0 liter. Prisen må ikke overstige 50 000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 hei. har en e36 325i sedan som jeg skal selge. bilen har kvasskam og diffbrems med noe kortere utveksling 25k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Misrajilov Skrevet Januar 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2015 hei. har en e36 325i sedan som jeg skal selge. bilen har kvasskam og diffbrems med noe kortere utveksling 25k Det blir for langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 for langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Misrajilov Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Hei igjen. Det virker som jeg skal hente denne imorgen http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=54865608&model=1.749.2132&sort=0&make=0.749&ref=fas På bilde nr 3 ser dere at motorlampen lyser og ifølge selgeren, som ifølge verkstedet, sier at det ikke er noe galt med motoren, men bare datakort som må oppdateres hos Babaria for å slokne lampen. Kan dette stemme? Skal uansett få dette ned på kontrakten, i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå