lienback Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 (endret) Hey Selger nå min bmw med tungt hjerte. Bilen er i daglig bruk men er ikke eu godkjent (skulle vert inne 31.12.14). Fin bil men er ikke strøken. Er rust på den. Småting som må fikses får å få den gjennom eu. Men ellers en veldig fin bil med fin lyd. Det er så mye jeg kan si om bilen at det er bedre at du ringer. Kmstand: 239000 Tlf: 40043819 - Jeg bor i stavanger.. Pris : 15.000,- (ink felger) Endret Januar 9, 2015 av lienback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjorra Skrevet Januar 12, 2015 Share Skrevet Januar 12, 2015 Hva må fikses for at den blir eu godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Januar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2015 Skal levere den inn te godkjenning så skal jeg poste bilde av hva som må gjøres. Sist gang var det mye feil med lys, så tipper det blir mye små feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 13, 2015 Share Skrevet Januar 13, 2015 Er intressert, om det ikke er store feil med den Ikke intressert i innbytte? http://bimmers.no/topic/792721-e36-323-touring/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 fått hatt den på eu og fått sett hva som må gjøres på eu med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Kanskje interessert, legg ut bilde av mangellapp, evt send på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Februar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2015 (endret) Bilen selges som opppussings projekt eller delebil. Bilen sviver veldig fint og har vært i daglig bruk helt til EU-godkjeningen. Jeg har ikke anledning til og fikse rust så derfor må jeg selge bilen.. Det som må fikses er rust i kanal, ellers er det bare bremserør foran og lys osv. Så må du ta på lyddemper fordi den fikk "overskridelse av grenseverdier for støynivåer" så den har en veldig deilig kraftig lyd.. Her er mangel lappen. Endret Februar 20, 2015 av lienback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarnee Skrevet April 18, 2015 Share Skrevet April 18, 2015 Kunne du tatt bedre bilde av mangelliste? Var ikke så enkelt å tyde på hva som mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asfaltmaler Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 fortsatt til salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå