L J K - E46 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Hei! Forrige dagen da jeg kjørte rundt i min bmw e46 lot jeg merke til at det kom en veldig svak "knitrelyd", mest sannsynlig fra hattehylle høytallerne. Jeg har aldri opplevd dette før, og har naturligvis prøvd å finne ut hva dette kan skyldes. Jeg har nå brukt en god del tid på dette (er ingen stereo ekspert), men klarer ikke å finne ut hva det kan skyldes..... Det som jeg synes er veldig spesielt er at denne knitrelyden oppstår helt tilfeldig, er ikke konstant, og i tillegg kan komme når anlegget er av. Det må også sies at denne lyden er nokså lav, og blir borte så fort jeg skrur opp volumet på anlegget. Hadde satt utrolig pris på forslag som kan få bort denne lyden, ettersom denne lyden irriterer meg i stor grad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L J K - E46 Skrevet Januar 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2015 Setter fortsatt veldig stor pris på svar! Bare å fortsette å poste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L J K - E46 Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 (endret) Det er og lyd når anlegget er av? whaaat..Eg får ca sånn lyd som du beskriver her når eg hører på aux og lader mobilen samtidig. Noke du pleier å gjere? Endret Januar 15, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Det kan være støy på ledningene dine evt, har du testet med andre høyttalere for å sjekke om det er elementene? Sjekk membran på elementene. Til deg med aux, jeg ville prøvd å byttet kabel. Ikke kjøp noe sånn billig kabel da det er ofte disse "knitrer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L J K - E46 Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Tusen takk for svar! skal sjekke det ut. Forstår meg ikke helt på det, ettersom lyden nå har vært borte i en uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå