lykkeli Skrevet Januar 10, 2015 Skrevet Januar 10, 2015 Hei. Har nå hatt bilen inne på verksted for bytte av registerkjede og strammer, men viser seg nå at de ikke har dette spesialverktøyet, så nå har jeg selv ringt rundt for å prøve å få tak i et jeg kan leie og som verkstedet kan hente og gjøre ferdig bilen min med. Så er det noen der ute som kan hjelpe, så setter jeg stor pris på dette. Motor typen er: N46B18A, N 46 B 18 , N 42 B 18
Sammyen Skrevet Januar 12, 2015 Skrevet Januar 12, 2015 Er vel derfor ein bruker merkeverksted Du kan prøve å ringe til nærmeste BMW verksted/delelager og høyre
lykkeli Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Skrevet Januar 12, 2015 Ja, hadde bilen vært kjørbar, så hadde jeg selvfølgelig heller vurdert det, når jeg nå forstår hvor vanskelig dette skulle være, men lett å være etterpåklok. Dette verkstedet sier også at clutchen må byttes, sikkert men absolutt ikke der.
Sammyen Skrevet Januar 12, 2015 Skrevet Januar 12, 2015 (endret) Lett å være etterpåklok ja. Satser på at det order seg Endret Januar 12, 2015 av Sammyen
Espen Aass Skrevet Januar 12, 2015 Skrevet Januar 12, 2015 Har verkstedet tatt på seg jobben, så er det de som må skaffe seg spesialverktøy. Ikke du.
lykkeli Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Skrevet Januar 12, 2015 Joda, det er sant det, men nå har de hatt bilen stående i over 3 uker og ikke kommet særlig langt med tanke på at de måtte skaffe til veie dette spesialverktøyet for så i det hele tatt å bli fedig med jobben :-/ Så nå får vi se hva de fr til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå