Gå til innhold

e46 lyktespyler lekker

Zesto
 Share

Anbefalte innlegg

heisann! Kjøpte bilen for 2 år siden, og har hatt lekkasje på lyktespyleren siden da, og skal nå ta tak i det! :)

I sommer drev jeg og monterte angel eyes, og da la jeg merke til at når jeg dro ut listen der lyktespyleren er festet, så rant det fra den motoren som kjører ut spylerne. legger ved et bilde som viser hvor..
Er det normal at det skal renne veske der når jeg drar ut stangen? Har på følelsen av at det kan være problemet, og at den står å drypper hele tiden ellers. vanskelig og vite uten og ta av lykten og se på resten av slangene..
Men antar at dette kan være feilen.. noen som har vært borti dette?

post-73200-0-78420300-1420907725_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sannsynligvis knekt i bak kant. jeg byttet en slik da spylervesken hadde frøset en vinter.. fikk kjøpt på bilhuggeren for en slikk og ingenting..

plasten blir med årene litt skjør og tåler lite medfart.. min hadde altså knekt i koblingen mellom nr 2 og 6..

men knakk flere plasser under demontering..

post-60641-0-84069900-1420916237_thumb.j

Endret av gullsakar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sannsynligvis knekt i bak kant. jeg byttet en slik da spylervesken hadde frøset en vinter.. fikk kjøpt på bilhuggeren for en slikk og ingenting..

plasten blir med årene litt skjør og tåler lite medfart.. min hadde altså knekt i koblingen mellom nr 2 og 6..

men knakk flere plasser under demontering..

Trur kanskje det kan være det samme, kjente på den koblingen i dag. Var silikon over alt rundt den, tydeligvis noen som har prøvd å fikse det før... hvordan kom du til den ? Fjernet lykten? Leste en plass at du kunne fjerne en plate under bilen får så å komme til under... :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...