thommas88 Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Fikk en bil i meg bakra når jeg skulle bremse ned mot rundkjøring. Sikkert noen som har vert borti noe ala dette før så lurer på hvor mye det kostet å reparere dette.Blitt fine riper, fått den trøkka noen cm lenger inn i bilen og bøyd fangeren pga stivern tok imot så siden dette ikke er min skyld så tenker jeg ny fanger for det er ikke så mye å spørre om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Burde vel dekkes av forsikring det der. Skrev dere skademelding? Varslet forsikringsselskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Sa ifra til forsikringsselskapet etter det skjedde men skademld ble skrevet av meg i går men ikke av han enda. Han er daglig leder i et selvskap like ved så fikk kortet hans å så at det stemte overens med id. Han ville at jeg skulle dra å få sjekka hvor mye dette kostet så han vil ta det utenom tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Ok. Vil tro at fanger + fikse de delene som har bøyd seg + lakk bli dyrere enn hans egenandel (+ bonustap), men jeg vet ikke Kom med tilbakemelding her senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Sett at det ikke er andre skader enn fangeren, anslår jeg rundt 10k. Ny fanger, lakkering og montering (om du ikke gjør sistnevnte selv da). Men samtidig så vet du jo ikke hvordan det står til med ting bortsett fra det rent kosmetiske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå