Quadraiz Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Hei. Prøver å få betalt ned bilen no til sommeren, og når det er gjort så vil jeg bruke "litt" penger på den Tenker da på hel lakkering og lakkering av listene inni bilen. Tone rutene og bytte "takrenne" fra sølv til svart, samt nyrene fra "carbon" til svart. Bytte frem og bakfanger til m sport, og montere supersprint eksos eller lignende merke. Så tenker på en Tyskland tur, vil vel spare noen kr der tenker jeg? Blir vel en stor service også når jeg først er nede. Så kommer spørsmålene, Finner jeg noen fargekart/kode på internett? Eller må jeg til lakk verksted? Tenker folk har vært i Tyskland med biler før på denne siden, så noen verksted å annbefale? Vil vel få noe grommere lyd i rekkesekseren med supersprint og ikke minst bedre utseende Hva tenker folk om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Hørest ut som om ein god plan Fargekoden din skal stå på dempertårnet under panseret.Kan ikkje anbefale noe verksted i Tyskland men visst du blir kjempefornøyd med der du reiser til så må du skrive det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå