B1mm3r5 Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Min e46 318i 2000 modell har stått en stund ute før jeg dro på ferie og har nå stått 3-4 uker uten å bli brukt. Før jeg dro så starta den, men nå 4 uker senere starter den ikke. Starteren drar ikke igang. Når jeg vrir om nøkkelen skjer det ingenting annet enn at lysene i dashen skrur seg på slik som de skal gjøre. Batteriet er helt splitter nytt. Har dere noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Sett over alle sikringene i hanskerommet?Ligger "oppå" hanskerommet. Du kan snu på noke fester inni hanskerommet og vippe det ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Hvis bilen funket vanlig før den ble parkert og den har stått i 4 uker vil det være veldig tilfeldig hvis dette ikke dreier seg om strømrelatert problem. Selv om batteriet er aldri så nytt. Hva er spenningen på det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1mm3r5 Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Sammyen: min far har sjekket sikringene og alle er i orden. Det med spenningen på batteriet skal jeg sjekke. Batteriet ble testet i butikken og var 100% bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Fulladet du batteriet før du satt det i bilen?Batteriene blir ofte levert med halv ish ladning og dei anbefaler å lade det skikkelig før det blir satt i bruk for maks effekt.Visst det ikkje har vert 100% og stått ute i kulden i 4v kan det ha ladet seg ut ja. Endret Januar 19, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1mm3r5 Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Jeg har prøvd når det er fulladet også. Har ladet det opp 2 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Visst batteriet er splitter nytt og du har måtte ladet det opp ein ekstra gang tenker eg at det er noke som stjeler strøm.Dimmer eller blinker lysene når du prøver å starte?Ka var spenningen på det? Endret Januar 19, 2015 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B1mm3r5 Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Har ladet det opp i den forstand at det har stått ute en uke eller to i minusgrader og tatt det inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå