rindegut Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 (endret) Hei, har en 97mod e39 m52 som nettopp er bytta motor i som ikke vil starte, motoren startet før den ble satt i denne bilen. prøvte og bytte forskjellige ting for og prøve, inkludert veivsensoren. fant til slutt ut at jeg skulle prøve en veivsensor til, koblet ihop og bilen starta, så kom jeg plutselig på at jeg hadde glemt og presse helt på plass og skrue fast sensoren, gjorde dette og da ville ikke bilen starte igjen, løsnet skruen og dro veivsensoren utigjen ca 5 mm da startet bilen, noen tips til hva feilen kan være? Endret Januar 21, 2015 av rindegut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 dette hørtest jævli merkeligt ut Defekt sensor? Er den du har heilt ny eller sånn grafs som ligger i skuffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 er ikke ny sensor nei, men tok sensoren av en bil som starta, holder på på et bilopphoggeri så har mulighet til og prøve forskjellige deler, men bjunder og bli tom for ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå