NilsenJo Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Hei! Drev og tukla litt inni sikringsboksen for å prøve og ordne radioen, uten hell. Men når jeg var ferdig og skulle starte bilen, så lyser bremselysene konstant + at det står at jeg får varsellampe på begge bremselysene bak, selv om de lyser.. Er det noen som har peiling på hva som er galt, og hvordan jeg kan få ordnet det? Utrolig irriterende at de skal lyse hele tiden og at varsellampa er der.. Er på en E46 318i 99-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Du kan forsøke å koble ut bremselysbryteren (på pedalen) og se om de fortsatt lyser da. Dersom de ikke gjør det, tror jeg det mest sannsynlig er bremselysbryteren som er defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenJo Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Du kan forsøke å koble ut bremselysbryteren (på pedalen) og se om de fortsatt lyser da. Dersom de ikke gjør det, tror jeg det mest sannsynlig er bremselysbryteren som er defekt. Fikk ordna det nå. Tok ut sikringa til bremselysa, vridde nøkkelen til 2 posisjon, vridde den tilbake igjen og satte inn sikringa. Da funka den Tråden kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå