håkki11 Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Heisan, Er det noen som har erfaring med å ta av støtfanger på 2000 mod X5?? Skal skifte lykter så er litt usikker på dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Du må ikke ta av støtfanger på x5 hvis du bare skal bytte frontlykter. Har gjort samme jobben med en kompiss på hans bil. X5 2003 mod prefacelift. Du kommer til alle skruene uten og ta av fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkki11 Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 Ok,takk skal du ha:) Fikk montert de i går uten og ta av fanger....vet du hvordan jeg får koblet til angel eyes...nå henger det bare en løs kobling ut fra lykten bak....må jeg koble den til eksisterende parklys evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Pleier vel å erstatte parklys med AE. Koble til AE som om det var parklysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkki11 Skrevet Januar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2015 så da mener du ar jeg bare kobler til AE til de gule parklysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Har ikkje personlig erfaring på det området Får vente litt til Reef våkner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå