jimmyandreas@hotmail.com Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 hei jeg har kjøpt meg en E39 520i en smule treg i respons og slapp i motor så tenkte en liten piff med en kompressor kunne kanskje gjøre susen Men tanken er det at.. hvor er det man kan få kjøpt seg en slik en flått kompressor til en slik bil. har ikke gjort stort få og høre i butikker men var innom en plass hvor dem skulle ha hele 51 200kr for kompressor sett. og etter min mening på en så gammal bil blir det litt møøøe cash og kaste på den bilen og hva er det jeg kan gjøre med den stakkars motoren etter detter er gjort jeg lurer litt på hvor mye hester er det jeg kan klare og banke ut av den lille 2.0 liter`n som er i denne bilen hvis noen her ute har noen idèr eller innspill skyt løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 Esstuning er dem du må ta kontakt med. Koster litt ja, og du får ikke det igjen ved salg senere. Du får vel 250 hk ca (?) om du har 150 hk nå. Det blir jo absolutt større slitasje på det meste, men har ikke hørt om noen som har fått kjempe store utgifter etter pressemontering... Morsomt er det, men det er jo ikke lovlig, men det vet du sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmyandreas@hotmail.com Skrevet Januar 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2015 Esstuning er dem du må ta kontakt med. Koster litt ja, og du får ikke det igjen ved salg senere. Du får vel 250 hk ca (?) om du har 150 hk nå. Det blir jo absolutt større slitasje på det meste, men har ikke hørt om noen som har fått kjempe store utgifter etter pressemontering... Morsomt er det, men det er jo ikke lovlig, men det vet du sikkert Tusen takk for svar! er klar over at det ikke er lovlig ja hehe men skal ta og ringe dem i morgen så får jeg se hva dem sier aldri hørt om esstuning så tusen takk for tipset! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå