anbjørn Skrevet Januar 29, 2015 Share Skrevet Januar 29, 2015 (endret) Har en M20B23 stående. Denne kommer fra en E30 1985 model. Stempler og staker var tatt ut da jeg fikk den. Blokk med veiv, stempler og staker tror jeg skal være ok. Topp er komplett. Bunnpanne. Fordeler. Mangler alt elektrisk. Førstemann som stiller med 500,- får den. Må hentes i Ulsteinvik på Sunnmøre. Anbjørn Endret Februar 14, 2015 av anbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Bump. Hadde vært fint om noen har bruk for denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 greit å vite hvilken årsmodell den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Februar 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2015 greit å vite hvilken årsmodell den er Sorry! Motoren er fra en 1985 model 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madura85 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Hvis du kan sende, så kan jeg gi deg 500,- pluss frakt for bunnpanne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madura85 Skrevet Mars 4, 2015 Share Skrevet Mars 4, 2015 Opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Hvis du kan sende, så kan jeg gi deg 500,- pluss frakt for bunnpanne? Jeg har ikke lyst til å selge bare bunnpanna, for da blir motoren stående åpen, og det er ikke noe gunstig. Bunnpanna er tydeligvis ganske etterspurt også siden jeg har fått flere henvendelser på den. Men om jeg finner på å demontere motoren å selge løse deler så legger jeg det ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Bump! Det kan vel umulig være prisen som er avskrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet April 28, 2015 Forfatter Share Skrevet April 28, 2015 Ingen som trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 (endret) Da kom det en hyggelig lokal kar å hentet denne. Så da er den solgt. Endret Mai 6, 2015 av anbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå