terpe Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 noen som har erfaring med denne? http://www.ebay.com/itm/EONON-Special-BMW-E39-E53-7-o-Car-GPS-NAV-DVD-Player-MP3-Stereo-Bluetooth-Touch-/151572417907?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Make%3ABMW&hash=item234a6b8d73&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Om du først skal kjøpe eonon så ta D5124F som er topp utgava og du får tak i den på norsk marked (tenker på i forhold til garanti og service) Eonon er ett veldig greit merke med en stabil programvare Ulempa er att du får det du kjøper uten så store muligheter for egen definerin g av programvare og funksjoner. ( da dette ikke er ett android basert system) Eonon leverer oppdateringer som kan inneholde nye funksjoner som kan komme handy evt. Ytelsen på spilleren er bra, ikke stor treghet og lag, rask i oppstart og grei ved avslutting Om du har litt peiling, så vil jeg si att en eonon spiller er av bra ytelse, bra nok til å legge inn en android emulator (da eonon kjører på ett linux OP ) Ikke noe dårlig kjøp, tenkte på å kjøpe noe sånn selv, men jeg ønsket meg ett system som kan oppgraderes etter eget behov. Er du ikke så nøye på dette og kan nøye deg med det du får der og da, så vil dette være mer enn bra nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå