Marita Pettersson Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 E-post: Marita-pettersson@hotmail.comMobil: 98895360 - lettest å bli nådd via SMS.Send mail ved interesse, så sender jeg mer info og flere bilder BMW 1 serie - 2005 - 116i. Dette er en meget pen bil som er blitt tatt godt vare på og jentekjørt i mitt eie. Alt er fulgt opp med servicer og slikt på autorisert BMW verksted. Har aldri skrudd på den selv. Bilen er påkostet nytt ledningsnett og for noen måneder siden fikk jeg registerkjedehavari, men alt dette er nå fikset hos merkeverksted. Og det er óg nå garanti på det som er gjort. Jeg har alltid vært kjempefornøyd med bilen, men den selges nå med tungt hjerte grunnet huskjøp. Heftelser blir slettet ved salg. Den er meget godt utstyrt:Utvidet orginal anlegg fra BMWUtvidet lyspakke (lys under håndtak ++)CruisecontrollDelskinn sportsseterUSBAUXMultifunksjonsrattRegnsesnorRyggesensorLufttrykksensor i dekkeneGode sommerdekkGode piggfri vinterdekkVarmeseterOrginale takbøyler++PRIS 99.000,- Kan óg vurdere inbytte i annen billigere bil og mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå