Christian Haugerud Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Hei! Skal koble opp forsterker og subwoofer baki e46'n min også lurer jeg på en ting. Batteriet er baki så den biten er grei, men signalkabel og remoten skal jo fram te spiller. Så lurte jeg på om noen hadde noen tips til hvor det var enklest å trekke disse uten og måtte av med for mye deksler og dill.. Om det eventuelt er noen kanaler som ligger der fra før av som er lett å komme til på? Setter stor pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Er kanaler/gater som det går kabler under begge seter, men må fortsatt av med sete og trekk, om du vil få det gjort bra og ute av syne så er det nok ikke så mange andre måter. Kan evt bare vippe opp dørlistene og dytte det under der, men ikke like lett å få dette fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 19, 2015 Share Skrevet Februar 19, 2015 E46 har originalt alle strømkablene på høgresiden. Vil nok gå bra og legge signalkabelen på samme side, men i verste fall kan du oppleve strømstøy. Har du muligheten ville eg lagt den på venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 E46 har originalt alle strømkablene på høgresiden. Vil nok gå bra og legge signalkabelen på samme side, men i verste fall kan du oppleve strømstøy. Har du muligheten ville eg lagt den på venstre side. Hmm, ja endte opp med å bare vippe av listene på venstre side og trøkke signalkablene under gulvteppet De blei hvertfall ikke synelige på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 funker det vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå