mxsondre Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Selger et høyre speil fra bmw e36 m3. Med justering og varme i speilet. Trenger litt puss for og bli strøkent. Passer også e46 og e30. Har kun til høyre side 250kr + evt frakt Bmw e46 ryggesensor m/feste til vanlig bakfanger( ikke mtec ) men sensora passer nok til alle m-tech bakfanger. Ledninger medfølger. 250kr + evt frakt Mvh Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Hei Har du lakkodene på ryggesensor delen? Er alle sensorene der å fungere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2015 Speilet og sensorholder er lakkert i topazblue. Koden husker jeg ikke. Kan fikse det Alle sensorene fungerer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 6, 2015 Share Skrevet Februar 6, 2015 Speilet og sensorholder er lakkert i topazblue. Koden husker jeg ikke. Kan fikse det Alle sensorene fungerer ja Ok ,er intr i den. Skal muligens handle en e46 topaz blue. Til uka . Har du mulighet til å holde det av til onsdagen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet Februar 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2015 jada bare si ifra du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 jada bare si ifra du Skal hente bilen på søndag så skal jeg få sett nærmere på det på mandagen. Tar nok hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Hei Finner du ut av frakt på ryggesensor bjelken ? så blir vi enig om noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå