Diiesel Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Helst under 60.000kr og nær Haugesund. Skinninteriør er et must, det samme med seksermotor. Er ikke interessert i 520d, likevel 318d/320d går greit. Kilometerstand gjerne under 200.000km, ikke som et eget krav, men mtp. pristap for videresalg. M-tech (til E39) rundtom er et stort pluss, farge spiller ikke noe rolle. Rust derimot, gjør. Leter etter både steptronic og manuell, men tenker at jeg vil ha 2.2l/2.5l++ for å ha automat. Trenger ikke å være salg av egen bil, vet dere om annonser som har gått ut på dato i nærområdet vil jeg gjerne se disse. Selv om ikke alle kravene/ønskene er oppfylt ser jeg på dem. Kan fremdeles gå for noe utenfor dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Dvs. sekserbensin/diesel, men er åpen for firerdiesel i E46. Er og interresert i E39 touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Helst 525tdsa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 Åpen for alt, ikke mye over 60.000, så lite rust som mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 E39 sedan med skinninteriør er høyst aktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå