Benedicte Rognstad Granli Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Jeg trenger dieselpumpe til min BMW e34, 525tds 92mod! Pumpa må ha liten flens, og kontaktene må følge med (da kontaktene på min er tukla med..) Det er tydeligvis ikke så lett å få tak i pumpe med liten flens, så nå har jeg mitt siste håp om å få tak i noe her! Vil helst slippe å betale 6500,- for å overhale pumpa.. Ønsker seriøse svar! Legger ved bilde av pumpa jeg har, så dere ser hvordan pumpa må se ut, samt mål på flensen.(Trenger ikke å ha med rørene, som er på bildene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 er det samme pumpe som på sene m21 motorer? vet vertfall det er elektronisk pumpe med lille flensen, har en sånn liggende som du kan få kjøpe vist den passer har lille flensen på min tds å, eneste som er kjekt med det er vel at mekaniskpumpa fra m21 passer rett på uten hylse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå