kimruben Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Noen som har en manifold til m50/52 b25 til salgs? Helst østlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donald duck Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Hei har har både m52 b25 innsug med spjeld og m50b25 innsug uten spjeld liggende pga.planer med ombygging på min tidligere e39 523i som aldri ble noe av da jeg endet opp med en e60 før jeg visste ordet av det.Hvis du er intressert kan dette sendes mot forhåndsbetaling for kr 500+frakt (betalte selv 500 for m50 innsuget lokalt) og bor i Rogaland ved interesse send pm.Husk adapter eller kunnskap om plastsveising hvis formålet er ekstra hk.Finnes forresten mange tråder om dette i forumet Mvh.Donald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donald duck Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Beklager så det nå at det kanskje det var eksos manifold du var ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Hei. Ja stemmer, er eksos manifold jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emihol9 Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Jeg har. Nordland, brønnøy. Kan sende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 (endret) Har sikkert eksos til m52b25 også I tønsberg Endret Februar 5, 2015 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Trenger helst i går, så prøver å få tak i noe i nærheten. Trenger kun manifold da eksos lager jeg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Frogner Ruud Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 jeg har . buskerud flesberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Supert, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Og telefonnr jeg kan nå deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 det var eksos manifolder jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet Februar 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2015 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå