Ande36rs Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Hei, jeg holder på med et BMW E36 320 Coupe prosjekt. For og sette krona på verket trenger jeg litt forskjellig. Kjøper både brukt og nytt. Tar gjerne imot forslag på gode nettsider som har noen av følgende til en rimelig pris. -Lyddemper/bakpotte : Helst 2x76mm. Det som passer i M3 diffusor. -M3-listverk : Må ha di flate listene som er på siden. -M3 baklykter : Trenger di med en hvit strek oppe, og to røde under. -Tre-eiket ratt med airbag i god stand : Er til en 98' mod. så må funke på de. Har et M-Tech II ratt i god stand som kan byttes med det. Ta gjerne kontakt på tlf. : 95068596 Mvh. Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ande36rs Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 M3 baklykter er fiksa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Lyst på carbon leppe til bakluka? Pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå