Dal-z Skrevet Februar 5, 2015 Skrevet Februar 5, 2015 Heisann Lufter e46'en for salg ettersom den kun står her uten å bli brukt. Bruker stort sett kun den andre bilen Hel og grei bil, har nylig fått bytta komplett register, en magnetventil og kamakselsensor på BMW-verksted. (Kostnad på rundt 35.000,- med litt rabatter....) Hadde litt problemer med at bilen kutta til tider, men dette skal være i orden nå. Nevner blant annet: - EU ok til 01.2016 - Svart skinninteriør - Sportsseter - Cruisekontroll - Xenon - Komplett servicehefte - Lav, dokumentert km-stand (rundt 158.000km om jeg ikke husker helt feil) - Facelift med 143 hk motoren Veldig grei bruksbil, noe rust er det (selvfølgelig) å finne på den, men det er ikke mye biltype og alder tatt i betraktning. Vindusviskeren på bakruta fungerer ikke. Har ikke sett noe på det ettersom jeg aldri bruker bakruteviskere. Service ble tatt for et par mnd siden og det er ifølge kjørecomputer 23000km til neste oljeservice. Bremsene må byttes grunnet kast i skiver, har kjøpt 4 nye skiver med klosser, men har ikke fått bytta dette enda. Ta kontakt i tråden/på PM eller på telefon: 99 555 242 for mer informasjon. Bilen står i Ålesund. Prisantydning: 49.000,- Har bare et par bilder for hånden tatt av forhandleren jeg kjøpte bilen av i oktober i fjor:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå