Kawarius Skrevet Februar 6, 2015 Skrevet Februar 6, 2015 Har en bmw e36 318IS, som fikk for høy CO på EU kontroll.den ligger nå på 0.6 og kravet er 0.5 har bytta:Olje/filterpluggerluftfilterlambdahar også testet med motorrens, og kjørt på 50/50 blyfri95 og e85men klarer ikke få den noe lavere enn 0.6 noen som har noen gode tips?
Espen Aass Skrevet Februar 6, 2015 Skrevet Februar 6, 2015 Har en bmw e36 318IS, som fikk for høy CO på EU kontroll. den ligger nå på 0.6 og kravet er 0.5 har bytta: Olje/filter plugger luftfilter lambda har også testet med motorrens, og kjørt på 50/50 blyfri95 og e85 men klarer ikke få den noe lavere enn 0.6 noen som har noen gode tips? Katalysator? Luftmengdemåler? Merkelig at det ikke gikk med 50% E85? Det er et "triks" jeg har brukt noen ganger...... Går motor greit på tomgang?
Kawarius Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Skrevet Februar 6, 2015 LMM har jeg justert så den går litt magrere, det hjalp på tomgangen, så den er fin syntes det var litt rart med e85 og at det ikke jeg også eneste som ikke er prøvd er kat...så fult mulig det er den som har takka for seg. er desverre ikke så billig, så tenkte og høre om mulige løsninger før den evt byttes. så om det er noen som har komplett/fremre halvdel av eksos så er det bare og gi beskjed
Espen Aass Skrevet Februar 6, 2015 Skrevet Februar 6, 2015 LMM har jeg justert så den går litt magrere, det hjalp på tomgangen, så den er fin syntes det var litt rart med e85 og at det ikke jeg også eneste som ikke er prøvd er kat...så fult mulig det er den som har takka for seg. er desverre ikke så billig, så tenkte og høre om mulige løsninger før den evt byttes. så om det er noen som har komplett/fremre halvdel av eksos så er det bare og gi beskjed Har du sjekket dyser for slitasje? Kan jo være at de er slitt så de forstøver dårlig.
Kawarius Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Skrevet Februar 6, 2015 hmm, har ikke sjekket dette nei noen enkel måte og gjøre dette på ? ikke vært så mye borti akkurat det før
Espen Aass Skrevet Februar 6, 2015 Skrevet Februar 6, 2015 hmm, har ikke sjekket dette nei noen enkel måte og gjøre dette på ? ikke vært så mye borti akkurat det før Har motor mange km på nakken? Noen enkel måte og gjøre dette på er vel og demontere dyser og få et verksted som har utstyr til dette og sjekke. Eller bytte dyser og håpe på det beste.
Kawarius Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Skrevet Februar 6, 2015 Har tusla rundt 260k, så ett godt stykke har også merka at den har fuska litt noen ganger, nesten som om bensintilførsel blir kutta i veldig kort tid bensinpumpe ble byttet i høst, og vær gang den fuskinga har dukka opp, så har jeg stoppa og rusa den litt på diverse turtall.etter dette kan det gå en god stund før jeg merker noe igjen.
Espen Aass Skrevet Februar 6, 2015 Skrevet Februar 6, 2015 Har tusla rundt 260k, så ett godt stykke Da hadde jeg sjekket dyser.
Kawarius Skrevet Februar 6, 2015 Forfatter Skrevet Februar 6, 2015 skal få tatt en titt så fort det lar seg gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå