Silentracer Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Hei, Jeg kjøpte i fjor en E36 1993 modell med ettermontert alarm, sentrallås og startsperre system. Systemet består av en kontrollboks/enhet som sitter i hanskerommet, samt en lampe som sitter foran girspaken og 2 fjernkontroller. dette systemet fungerer slik at man deaktiverer alarmen og låser opp bilen ved å trykke på knappen på fjernkontrollen. Hvis man ikke starter bilen vil systemet aktivere seg igjen, lampen blinker igjen og hindre bilen fra å starte, dette deaktiveres med ett trykk på fjernkontrollen og bilen kan startes. Nå fungerer plutselig ikke fjernkontrollene lenger, deaktiverer ikke systemet, begge fjernkontroller har batteri og fungerer som de skal........ Systemet funker fortsatt ikke, noen som har erfaring med dette systemet og er det noe som trenger resetting/tilbakestilling manuell opplåsing? Jeg har prøvd å ta av batteriet på bilen, ta ut sikringene for systemet, men det står fortsatt i lås og ingen reaksjon når man forsøker å bruke fjernkontrollen. Noen som er god på slike systemer og strøm generelt i slike gamle system.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Jeg plages med min egen ettermonterte defa Startsperre/alarm.. Har funnet ut at jeg skal nappe vekk alt, så slipper man mer hodebry. Du finner nok koblingskjema osv på nettet til din om du ønsker å fikse dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silentracer Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Takker for tilbakemelding, jeg skal undersøke litt mer hos de som hadde bilen før meg og som monterte dette systemet inn i bilen. Finne ut hvilket system det er for så å få koblingsskjema. Får vurdere om hva som er best, fikse det gamle eller oppgradere med ett nyere og mer pålitelig system. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Personlig er eg redd ettermonterte alarmer Hørest ut som om det alltid er trøbbel med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå