Silentracer Skrevet Februar 9, 2015 Skrevet Februar 9, 2015 Hei, Jeg har oppdaget en god del fukt under mattene i min BMW E36 M3 1993 Mod. Dette kommer spesielt etter vasking og regnvær. Under er bilen hel og fin, alle bunntopper er der. Det ser ut som at det kommer ovenfra og inn i cupeen........ Jeg har kommet så langt i arbeidet med å identifisere kilden til lekkasjen at jeg har rulet ut lekkasje i pakninger rundt vindu og dører. Det jeg testet sist var dreneringskanalene fra soltaket......vi tømte på vann der når bilen stod inne og da ble det fuktig under mattene, det kom forsåvidt vann ut det ene dreneringshullet bak framskjermen, men ikke på den andre siden.... Jeg har kjøpt stakesett for å prøve å se om det er dritt, og støv evt annet som blokkerer disse. Men jeg er redd at det kan være rust i disse kanalene. Mulig det har stått dritt i disse tidligere og at det har rustet hull, kan det skje? Noen som har vært borti dette før, og hva kan man eventuelt gjøre med det? Er det noen easy fix, tette middel eller lignende som tetter hullene men som opprettholder dreneringen, er det mulig å eventuelt få en trafikkstasjon eller verksted som har optikk/kikkhullskamera, til å lyse igjennom drenerings kanalene for å se om det er noen hull der som ikke skal være der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå