sandersander Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Hei! Har et problem med min E39 som gjør meg gal. Det lyser i radiouniten, og klokken fungerer og kan stilles. CD-uniten tar imot CDer og spytter dem ut igjen om jeg trykker på knappen. Det kommer ingen lyd, og det er ingen funksjon i noen av de andre knappene. Har forsøkt med en annen original spiller jeg fant på skraphandleren, den funket heller ikke. Så kjøpte jeg meg en Pioneer-spiler fra Bilxtra, den er heeelt død. Ingen lys, ingen lyd, ikke noe. Jeg har sjekket alle sikringer, både i bagasjerommet og i hanskerommet, og jeg har koblet fra batteriet i håp om at dette skulle gi meg en ledetråd. Er helt blank her, og det er utrolig irriterende med noe som ikke virker i bilen, spesielt når det er noe så viktig som musikk! Spilleren er en BWM Business CD RDS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Februar 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2015 Bumpelino! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå