kjorra Skrevet Februar 11, 2015 Skrevet Februar 11, 2015 Til tider så fjusker motoren, eller det føles nesten som at den kveles, kommer og går akkurat når det føler for det, men er stortsett bare merkbart ved kraftig pådrag og fra 3000 rpm og oppover.. Første gang jeg merket det så stoppet jeg på en bensinstasjon for å sjekke, da hørtes det ut som at bilen gikk på 5 sylindre, restarta bilen og da var den normal igjen.. Virker også som at fjuskinga kommer oftere og oftere.
Sammyen Skrevet Februar 11, 2015 Skrevet Februar 11, 2015 (endret) Hmm, coiler eller plugger?Du får ingen feilkoder eller lys når dette skjer? edit: Siden du seier den reagerer på turtall vil eg ha prøvd LMM'n Endret Februar 11, 2015 av Sammyen
kjorra Skrevet Februar 11, 2015 Forfatter Skrevet Februar 11, 2015 Takk, har ikke feilsøkt noen ting enda, coiler og plugger blir ganske naturlig å sjekke først, og kanskje også dyser? Ingen feilkoder eller lys når det skjer, bilen drar helt normalt frem til den plutselig ikke vet helt hva den skal, om jeg slipper opp gassen litt da og slenger den i gulvet med en gang, så drar den bra igjen... Får sjekke LMM også!
Eirik Paulsen Skrevet Februar 11, 2015 Skrevet Februar 11, 2015 Takk, har ikke feilsøkt noen ting enda, coiler og plugger blir ganske naturlig å sjekke først, og kanskje også dyser? Ingen feilkoder eller lys når det skjer, bilen drar helt normalt frem til den plutselig ikke vet helt hva den skal, om jeg slipper opp gassen litt da og slenger den i gulvet med en gang, så drar den bra igjen... Får sjekke LMM også! Hei! jeg hadde akuratt samme problemet, startet den og gikk helt fint. litt rå kjøring så fikk den sånn putring puffing fra potten som om den gikk på 5sylindre, og merkbart dårligere. Byttet LMM idag og har ikke fått den lyden igjen uansett kjøring, så prøv å bytt LMM Jeg hadde også problemer med turtall hopping ujevntheter på tomgang, men det er også vekke nå
mads.c Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Hei:) Ville prøvd som di over meg sier, Sjekk LMM ,, ellers kan du se at det er tørt nedi med tennpluggene,, sånn du ikke har overslag ifra coilene
kjorra Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Skrevet Februar 16, 2015 Har sjekka nå, og bilen går "bedre" når jeg kobler av lmm, prøvde å rense med bremserens men ble egentlig bare verre. Må vel kjøpe meg en ny.
joakimlt Skrevet Februar 21, 2015 Skrevet Februar 21, 2015 Det jeg ville sjekka før LMM er gummibelgen mellom gasspjeld og LMM Disse pleier å sprekke og da får du samma symptom som om LMM er ødelagt Kjenn godt rundt hele slangen inni rillene, den kan se hel ut, men hender de sprekker inni rillene og under slangen
kjorra Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Skrevet Februar 25, 2015 Det har jeg sjekka, den er helt fin Kjører uten LMM nå i vente på ny del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå