rolfi Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) Selger min Foma Power heater 55s byggtørker / byggvarmer / varmekanon. Ble kjøpt ny av meg privat i November 2010, og brukt en liten stund, før jeg innså at den var en god del for stor for mitt bruk. De siste årene har den stått hjemme i et rom som ikke blir brukt. Jeg har kun fyrt den på JET A-1, så den er ikke full i sot og drit verken innvendig eller utvendig, slik de blir om de fyres på diesel. Den har separat skorstein, sånn eksosen kan ledes ut av rommet. Da er den trygg å bruke der mennesker og dyr oppholder seg. Dette er en av de siste powerheater med polert rustfritt karosseri, og jeg har blitt fortalt at disse er av høyere kvalitet enn de hvite som kom etterpå. Den har fotoelektrisk flammevakt, sikkerhetstermostat med manuell reset og automatisk nedkjølingsfunksjon. Den kan tilkobles romtermostat. Den er i nærmest nystand, og har alltid stått inne, og med et teppe over når den ikke har vært i bruk. Ubrukt eksosslange følger også med. Varmeeffekt: 52,6 kw Drivstofforbruk: 4,16 kg/time Vekt: 76kg Drivstofftank: 51 liter Har kvittering på den, så kan bevise at den ikke er stjålet, slik mange privat"eide" byggtørkere dessverre er. Tar ikke imot bud under 15 000, da blir den heller stående. http://www.finn.no/55798698 Endret Februar 11, 2015 av rolfi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå