trimchip Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 (endret) Bilen er produsert 04/1993 Chassie # er GC 31748 Jeg skal beholde komplett motor selv, resten av delene er for salg. Teknisk sett var bilen i ganske god stand. Jeg hadde meg en god tur med den før den ble hugget. Alt av bremser og understell, lys firehjulstrekk med mer virket. Bilen var EU ok for mindre enn 2 år siden, og det er åpenbart at det var montert en god del nye deler i understell i denne forbindelse. Av chassis deler vil jeg si at det bare er Panser som er noe å ha. Send PM på hva du er på utkikk etter, gjerne med telefon nr - så tar jeg kontakt. Endret Februar 27, 2015 av trimchip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 (endret) Komplett forhjuls stilling Komplett bakhjuls stilling. Automat gearkasse med fordelings kasse. Endret Februar 27, 2015 av trimchip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Komplett bakhjuls stilling med Hydraulisk aktuert LSD. Diff er av "188" typen og finnes bare på 525 IX meg bekjent . . . Utveksling er 3.38:1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 EDS Styre enhet til Hydraulisk aktuert LSD diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2015 Bilder av deler jeg har tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2015 Drivaksler foran og servo tannstang er OK. Disse delene finner man bare på IX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trimchip Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå