Markus-Mpower Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Jeg har vurdert å kjøpe meg ett e30 karrosseri med norske papirer (316-320) Hvordan vil det da fungere om jeg reiser til tyskland for å hente en e30 m3 for å sette det over til det norske karrosseriet, hvordan må jeg gå frem for å få dette til å bli en lovlig godkjent m3? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Hvorfor skal du bygge det over og få en ikke original bil??????Om du kjøper fra tyskland setter du jo såklart skilter på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus-Mpower Skrevet Februar 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2015 Hvorfor skal du bygge det over og få en ikke original bil?????? Om du kjøper fra tyskland setter du jo såklart skilter på den Ja, hadde den ikke vært rammeskakk i fronten så hadde det gått an:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Da må du søke chassibytte, uansett synker verdien noe veldig. heller bygg opp den originale M3n Markus-Mpower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus-Mpower Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Da må du søke chassibytte, uansett synker verdien noe veldig. heller bygg opp den originale M3n Har vurdert det også. Men ettersom den skadebilen jeg har fått tilbud på tydelig ikke følger med karrosseri (bilen står allerede i deler som jeg forsto på selger) så blir det enkleste i min tankegang å putte alt over på ett annent karrosseri. Hvis jeg velger å gjøre dette, hva er det da jeg må ha med meg av info? vognkort på donorbil (selv når ikke hele bilen følger med) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Må bare bygge over alt på det norske chassiet da, og søke BT.Du kan få kjøpt chassi av meg, har et som er perfekt og bor 30 min unna Markus-Mpower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus-Mpower Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Må bare bygge over alt på det norske chassiet da, og søke BT. Du kan få kjøpt chassi av meg, har et som er perfekt og bor 30 min unna Send meg gjerne bilder og pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå