ajenssen Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Hei Jeg har kjøpt en 2001 e39 525DA shadowline Stv som jeg trenger litt deler til. Tidligere eier har vært litt vell glad i å holde sia si... Tåkelys høyre forran Begge fremskjermene Høyre fordør Og støtfanger forran Helst farge blå Orientblau Metallic(317) Bor i rogaland/ stavanger så hvis du bor ikke så langt unna kan jeg hente delene. Sms 47482065 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajenssen Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajenssen Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajenssen Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Har enda ikke fått tak i deler.... trenger vestre forskjerm, høyre forskjerm og høyre fordør. sms 47482065 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benna07 Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 Heisann, har en delebil med fargekoden Orientblau Metallic, men har ikkje forskjemane, men har alle dørene ialefall ajenssen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajenssen Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Hei. Hva skal du ha for den høyre fordøra og hvor i verden holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benna07 Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Desverre litt for seint ute då den sida/døra fekk litt pryl av traktor når den skulle flyttast opp på en hengar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå