Odd D Nordal Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Hei, Jeg har problemer med min 328i e46. Når jeg låser den med nøkkelen så låser den seg opp igjen med en gang og kjører ned alle vinduene.. hva er det som gjør dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Kan det være comfortenheten som tuller seg? Har du problemer med evt takluke, alarm som piper når den vil og andre lignende ting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd D Nordal Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2015 Det er ikke takluke på bilen og det er ikke noe galt med alarmen.. Men det er ikke altid den vil låse eg opp når jeg bruker remoten.. Og da må jeg låse opp manuelt, noe som kun låser opp fører døren. Kan det være låsen i førerdøren som kuker seg ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd D Nordal Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 problemet er løst det viste seg at det var låsen i førerdøren som var treg.. litt WD40 og et nytt bateri i nøkkelen så var det i orden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 hmm, det var merkeligt. Bra det fikset seg då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå