Even Grimstad Skrevet Februar 15, 2015 Skrevet Februar 15, 2015 Hei, jeg og en kompis skulle koble ny spiller i bilen hans i dag. Da vi holdt på så kom to ledninger som tydligvis ikke skulle sammen borti hverandre, det ble en liten gnist.. Så prøvde vi å starte bilen, men den var helt død! Det er strøm på batteriet og lysene i dashbordet lyser, men starter går ikke rundt når man vrir rundt nøkkelen.. Hva kan dette skyldes å hva kan gjøres for å fikse det? Håper på svar
Espen Aass Skrevet Februar 15, 2015 Skrevet Februar 15, 2015 Hei, jeg og en kompis skulle koble ny spiller i bilen hans i dag. Da vi holdt på så kom to ledninger som tydligvis ikke skulle sammen borti hverandre, det ble en liten gnist.. Så prøvde vi å starte bilen, men den var helt død! Det er strøm på batteriet og lysene i dashbordet lyser, men starter går ikke rundt når man vrir rundt nøkkelen.. Hva kan dette skyldes å hva kan gjøres for å fikse det? Håper på svar Åssen bil hadde vært greit og vite......Og om det er manuell eller automat?
bmwmaxi Skrevet Februar 15, 2015 Skrevet Februar 15, 2015 Enten en sikring, eller mulig en ettermontert alarm som sikringen har gått i.
Even Grimstad Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Skrevet Februar 15, 2015 Kan være det ja, tror ikke det er noe ettermontert alarm der..
Even Grimstad Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Skrevet Februar 15, 2015 Men er det sikring mellom batteri og starter da?hmm
Espen Aass Skrevet Februar 15, 2015 Skrevet Februar 15, 2015 Men er det sikring mellom batteri og starter da?hmmDet er vel fra tenningslåsen strømmen til innslaget går. Mulig om et rele. Kjenner ikke E30 så godt.Men har dere kortsluttet ledninger, er det mest sannsynlig at en sikring er defekt.
Eirik Paulsen Skrevet Februar 15, 2015 Skrevet Februar 15, 2015 har skjedd med meg dette med e36, en sikring røk ikke noe pes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå