Sammyen Skrevet Februar 16, 2015 Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Har så og si gåen servopumpe som hyler så denne skal byttest.Det er vel 2 pumper som kom på desse bilene, LUK LF-20 og -LF-30.Er det merkverdig forskjell med trykk o.l eller kan eg bytte frå LF-20 til 30 og vice versa?Bonuspm: Noken som veit ken som selger frihjul til dynamo i Bergensområdet? Endret Februar 16, 2015 av Sammyen
Sammyen Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Skrevet Februar 16, 2015 (endret) Etter litt lesing på nett så kjem eg fram til at LF-30 er høgere trykk på og dermed trenger andre slanger.Denne kom kun på 325 og oppover og dermed trengs det ein heil del jobb for å oppgradere 320'n.Noken som har erfaringer med Åsane Start og Dynamo? Endret Februar 16, 2015 av Sammyen
Trond H. Olsen Skrevet Februar 17, 2015 Skrevet Februar 17, 2015 (endret) Bonuspm: Noken som veit ken som selger frihjul til dynamo i Bergensområdet? Lakkspesialisten, Vestbilutstyr, Hellanor, GS, orginalt, og Romnes er de eg kommer på. Edit: mulig Autorek også har Endret Februar 17, 2015 av Trond H. Olsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå