KJF Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 (endret) Hei! Har veldig lyst på alpina felger på min Bmw e61 525d men orginale alpina felger er jo svindyrt så lurer på om det fins noen replica som blir solgt noe sted?... har lett litt uten hel vil ha i 19" eller 20" mener den tipen alpina felger med kant og ikke utstikkende eiker. Somebody know? Endret Februar 21, 2015 av KJF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Disse selger GS i 19" Disse har jeg aldrig sett i replica. Tror det er lettere og finne orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Titt på made-in-china.com Finner du ikke så spør du en "forhandler" der nede som selger felger til bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJF Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Vil ha som de på det nederste bilde hvis jeg skal ha alpina felger.. hvis ikke går jeg for noen andre felger, gidder ikke og betale gull for felger heller men skal ta en titt på den siden du linket til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Så noen til salgs her inne for 10 000 for en stund siden. De jeg hadde på bilene mine heter Aplina Classic softline. (Softline = ingen ventil på felgkanten men i senter på felgen skjult bak lokket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJF Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Ja nei får holde øynene åpne så får vi se hvis ikke blir det noe andre felger på bilen til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå