kje Skrevet Februar 22, 2015 Skrevet Februar 22, 2015 Hei. Jeg sliter nå med et VELDIG overtrykk i motoren min. Drar jeg opp peilepinnen mens motoren sviver står oljespruten... Antar at det er pottetett veivhusventilasjon! Hva risikerer jeg ved å fortsette å kjøre med det? Fruen er avhengig av bil og jeg får antagelig ikke mulighet for å se på det før neste helg. Takk for hurtig svar!
bmwmann24 Skrevet Februar 22, 2015 Skrevet Februar 22, 2015 (endret) Risken er vel at simmeringer kan ryke pga trykket og motoroljen skvetter ut, ikke helt sunt for motor heller og ikke ha oljetrykket i balanse. Du vil og få et kraftigere oljeforbruk. Du trenger vel et par sånne her og på youtube finner du ut hvordan du gjør:) Endret Februar 22, 2015 av bmwmann24
Hollabaloo Skrevet Februar 22, 2015 Skrevet Februar 22, 2015 Toppdekselpakning ryker vel gjerne også med oljesprut utover motoren.
kje Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Skrevet Februar 23, 2015 Hei. Takk for svar. Nå er alt plukket ut og nye deler bestilt. Røret fra toppen av veivhusventilasjonen til fuelrailen var helt tett!
kje Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Skrevet Februar 23, 2015 Denne er essensiell om du skal skifte din første veivhusventilasjon: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=354754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå