RL02 Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Har dårlig Radiosignal med bagajeluka lukket. Når jeg åpner den er det meget bra signaler. Prøvd å lee på alle ledninger med luka åpen, men får bra signaler uansett..så fort jeg lukker luka blir det elendige signaler. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Er greit med litt info om kva slags bil det er, om det er originalt anlegg og om det er noke ettermontert omtrent på dei tider du oppdaga feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RL02 Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Ettermontert anlegg, men det fungerte fint lenge X5 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RL02 Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Har skiftet antennefrsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 Ok, eg har dessverre ikkje altfor mykje peiling på dette. Brukes original antenne? Er denne i siderute eller bakrute? Kan være dårlig kontakt i forbindelse med luka og kablene som går dit. Er vel fm signal og ikkje dab du prater om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RL02 Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 FM signal ja Er vel antenne i både bakrute og sideruter bak. Tyder på kontaktfeil men vanskelig å finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå