Jokkis Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Eg har ett sett med fjører fra en tidligere bil eg hadde. Det var en 95 mod bmw m3 cab. No har eg en 94 mod bmw m3 coupe. Passer disse fjørene overens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 De skal fysisk passe, men det er mulig fjører til cab er stivere pga den ekstra vekta. Jokkis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Kommer veldig an på hvilke fjærer det er. Det er kun forskjell pga vektforskjellene mellom karrosseriene og hvilke motor det er. Men fysisk passer alle om hverandre. Forskjellene er ofte minimale, så er evt kun om du skal godkjenne i vognkortet ting har noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Jah. Godkjenning har eg ikkje tenkt på en gang. Fjørene var kjøpt til en 3.0 m3 cab å eg ska ha dei på en 3.0 coupe. Uten å ha talla forran meg vil eg tru coupe'en er 200kg lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Til info: tok en titt på tuv papira no. Ekje spes god på tysk men det kan sjå ut som tuv papira dekker både cab,coupe og sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå