Gå til innhold

Veldig bra! ny resturert E30 vuderes solgt


bjørn vidar
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg ser tida ikke strekker til på denne nå ønsker jeg å selge den til en som kan gjøre siste rest(som ikke er veldig mye.

 

bilen er ferdig karrosserimessig(-litt tilpassinger)

alt er glassfiber(bak og framskjermer, bagasjelokk, panser, fram og bakfanger dette for å få ned vekt med tanke på godkjenninga.

orginale bakskjermene er kappet og sveiset sammen med innerskjermer så man har plass til hjul oppi hjulhuset

bilen står nå avskiltet grunnet planene var å bruke året på å få den ferdig og registrere den neste år når den er veteran!, men huset og tomta skriker et hjelp i stedet desverre 

ble eu godkjent før skiltene ble tatt av. Skiltnr Bn26326

post-53080-0-89525700-1424894034_thumb.j

post-53080-0-53353900-1424894092_thumb.j

 

er sendt og innvilga søknad om motorbytte. er opprinnelig søkt om m50b25 turbo, og dette ble godkjent, men ifølge søknaden kan man montere hvilken motor man vil bare en holder seg under 330hk.

 

litt stikkord/info:

-Orginalt 318, km 190.000. 86mod (veteran neste år)

-51mm fjørbein

-hylser for e36 hjulnav/lager med "riktig" mutter (den som bygger innover i navet så man får tak på nok gjenger)

-e36 nav

-Står med egenlaget adapter til calipper foran og 320 skiver nå for testing. for godkjenning må man kjøpe større skiver og ha godkjent brakett til calipper.

-har også e36 m3 komplett frambremser. (hub, nav/lager, skiver, klosser og kalipper) så man kan bruke dette også hvis man vil.

-e36 compact bakstilling

 

bilen står med orginal motor nå som starter og går. ny clutch på 187.000

må ansees som prosjekt da alt av understell og hjul må fikses for bruk...

enten sette på orginalt som selvfølgelig følger med, eller gjøre ferdig ombyggingen..

Ligger veldig mange timer bak denne bilen og ønsker egentlig ikke å selge, men tida strekker ikke til og har ikke plass til å ha den stående..

som man ser på bildene har jeg løftebukk og om noen er veldig interesserte er det ingen problem å heise den opp og se under.

 

vet ikke helt hva jeg kan sette denne i pris , men ser helst at det bør bli 50k+

men folk får komme med bud...

står i arendal.

 

må også understreke at har sikkert glemt å nevne mye,  har ikke holdt på med bilen på mange mnd desverre

 

bare spørre hvis det er noe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...