pautomagi Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Hei, Jeg bare lurer på hvordan man ville gått fram for å sikre seg at dette lar seg gjøre. Hvis man har en 320 som er ombygd til 328. Uten å søke godkjenning før ombygging. Hvilken dokumentasjon trenger man ? Evt. Er det mulig å få ok fra vegvesen på noe sånt ? Jeg vet at dette er en ombygging som tidligere har blitt godkjent av andre. Er også usikker på hva som må gjøres med bil for godkjenning. Burde vel også taes med i en evt. søkna til svv ? (Bremser el. andre understellsdeler) Sette pris på alle svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Ingen som har gjort noe lignende ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 Du må ha papirer som viser at det som er flyttet over passer (likt) delenr(?) på begge biler. Og at vekt ikke endres og slikt. Beste er jo å søke før man gjør sånne endringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Du må ha papirer som viser at det som er flyttet over passer (likt) delenr(?) på begge biler. Og at vekt ikke endres og slikt. Beste er jo å søke før man gjør sånne endringer. Vet at det er lurt og søke om slikt før ombygging. Men i dette tilfellet ble bilen kjøpt ombygd Så tenker jeg at det kanskje er bedre å prøve og få det godkjent enn og kjøre rundt som en paranoid tosk i vente på og møte vegvesen o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Du må uansett ha papirer fra donor bil. Eller noen form for dokumentasjon fra donor bil at delene du har flyttet passer med den du har flyttet over til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå