pål_e Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Hei er det noen som har noen 19" felger til E61 som dere skal selge, trenger ikke og følge med dekk for skal ha de som vinter felger. Men vis det er noen som har en felg pakke så er jeg også int i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 Hei er det noen som har noen 19" felger til E61 som dere skal selge, trenger ikke og følge med dekk for skal ha de som vinter felger. Men vis det er noen som har en felg pakke så er jeg også int i det. Har 19 bbs LM 8.5 bredde og 40et. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Februar 28, 2015 Share Skrevet Februar 28, 2015 Kan skaffe disse i 8,5x19 et12 og 9,5x19 et17. Laget for org.bolt og org. Bmwkopp. 4900,- for 4 nye felger i eske. Veit ikke hvor du bor, men hvis du kan komme deg til skedsmo med de dekka du skal ha på kan jeg mont. Og ballansere i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål_e Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Har 19 bbs LM 8.5 bredde og 40et. Det er feil ET på felgen så ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål_e Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Kan skaffe disse i 8,5x19 et12 og 9,5x19 et17. Laget for org.bolt og org. Bmwkopp. 4900,- for 4 nye felger i eske. Veit ikke hvor du bor, men hvis du kan komme deg til skedsmo med de dekka du skal ha på kan jeg mont. Og ballansere i prisen. Holder til i moss jeg men har ikke kjøpt dekk enda men er int i felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå