Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en M3 E46 stasjonsvogn som er komplett ombygd med alt av m3 deler fra en coupe, men de som har bygd den om har ikke laget til slik at cruisekontrollen fungerer. Noen som vet om hvor mye jobb og hva som må gjøres for å få cruisekontrollen til å fungere?

Jeg har M3 rattet med cruisekontroll knappene og når jeg trykker på av/på knappen så kommer det grønne lyset i dashen. De som har bygd den om pleide ikke å lage til cruisekontrollen på ombygde biler og de sa at jeg trengte noen deler til gasspedalen osv for å få til cruisekontrollen.

Skrevet

Trur det kun er 4 cyl som trenger den delen til gasspjeldet, men er usikker her.
Ellers så tenker det det er plug and play, må vel kanskje programmere og i verste fall.

Ta deg ein søkerunde med søkefeltet oppe til høgre så kjem det fram mange brukende tråder :)

Skrevet

Ok, alle de andre knappene på rattet funker, kan det være bare å få programmert cruisekontroll biten? kan jeg programmere selv osv eller må jeg ha den til et bmw verksted?

Skrevet

Kan være du må koble ein kabel til ECU'n eller inne i rattet, men her må meir fagkyndigt personell til enn meg for å svare :P

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...