Bøe Skrevet Mars 5, 2015 Share Skrevet Mars 5, 2015 Har en 1996 520 som jeg lurer på å selge i deler eller hel som et prosjekt. Den har gått 296000. Ikke eu ok men starter og er kjørbar. Står skilt på den enn så lenge. Bilder kommer senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Mars 12, 2015 Share Skrevet Mars 12, 2015 bilder? rustfritt karosseri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøe Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Bilder kommer. Nei er ikke rustfri men er ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøe Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=54205751 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heipådeg Skrevet Mai 14, 2015 Share Skrevet Mai 14, 2015 Frontlykter pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hammy89 Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Vil du selge i deler? Er interessert i interiør, så hvis du selger, er det mulig å få noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet Mai 18, 2015 Share Skrevet Mai 18, 2015 Hvis du gir en pris på frontlykter kan jeg kjøpe de på onsdag om jeg liker prisen, skal nemmelig til porsgrunn da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet Mai 29, 2015 Share Skrevet Mai 29, 2015 har du bilen enda?Evt, send meg pm med pris for speedometer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsowe Skrevet Juni 8, 2015 Share Skrevet Juni 8, 2015 Har du cd veksleren, som står bak i kofferten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennk Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Trenger;Vindusheis bakvindu pass.sideLås eller liten fjær til bagasjeromsluke sedanSvart fører belteDørlister begge bake sedan svartDørhåndtak ute fremme pass.side svartPanser lås pass.sideBergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå