Blyfri Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 (endret) Har solgt ix'n min, og i den forbindelese så sitter jeg visst igjen med girkasse og fordelingskasse.Girkassa fulgte med en fordelingskasse jeg kjøpte, så har ingen aning på tilstand, men ble kjøpthos høggeri som omtalte den som B-kvalitet (der A er som ny).Fordelingskassa er den som jeg byttet ut etter at den dro over splein på fremgående drivaksling.Får fortalt at kassa er fult brukbar, så lenge en eventuelt sveiser fast akslingen i splein.Men dette har ikke jeg greie på, og vil ikke garantere noe...Kjøpte girkasse og fordelingskasse for 4500, hadde håpet å få igjen 2000 kr.Fordelingskassa veier 33,5 kg /m oljeGirkassa veier 38 kg /m olje (kommer nok under 35kg om jeg tapper av oljer)Om noe skal sendes regner jeg da med at frakt blir 371,- (så lenge det ikke er oppkrav) Endret April 1, 2015 av Blyfri Sebb9 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Automat\Manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Manuell, glemte å skrive det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Kan gi 2000 for den, men bor i kristiansand, så blir uøkonomisk å hente den, sikker på at du ikke vil sende den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Men mulig jeg skal til oslo om ett par uker, så om du har den enda da, kan jeg komme innom å hente den. Endret Mars 14, 2015 av Sebb9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Jeg skal til Oslo i dag, og bli der hele uka, kan jo ta den med dit, om det hadde hjolpet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Mars 16, 2015 Share Skrevet Mars 16, 2015 Kunne møtt deg i oslo, men er på jobb denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Oppdatert med vekt/frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blyfri Skrevet Desember 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselLøkky Skrevet Juni 17, 2023 Share Skrevet Juni 17, 2023 Har du kassa enda?😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå