bmwgo Skrevet Mars 6, 2015 Share Skrevet Mars 6, 2015 (endret) Hei Bilen min dør delvis ut helt tilfeldig under kjøring, dør ikke helt men legger seg ned på ca 500 omdreininger. Kan gi bånn gass og vente 1sek for at bilen skal gå videre for så og dø ut igjen 3-4sek etterpå, når jeg gjør lager det ofte et godt smell, (kanskje for mye/lite bensin plutselig). Har og funnet ut at hvis jeg slår bilen av og starten igjen rett etterpå så forsvinner problemet og kommer tilbake om ca 5 sek. Har nå byttet bensinpumpe, filter, renset slange imellom, sjekket lmm. Under bytting av bensinpumpe så fant vi ut at bensinen var litt "gromsete" og grålig. Og lurer på funksjonen til mine 2 bensintanker, er tanken bak førersetet reservetank? og skal den være tom?og er det 2 bensinmålere en i hver tank? Håper noen kan hjelpe så jeg kan få bilen på veien igjen etter det nå har gått noen uker Takker for svar! Endret Mars 6, 2015 av bmwgo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgo Skrevet Mars 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2015 hehe kom på nå at alt skjedde rett etter jeg byttet fra 320 til 325 eksos(brukt), hvor mye kan være galt med en eksos for å få til dette Lambda gåen? tett katalysator? noe som tetter en plass og tilfeldig flytter på seg slik bilen av og til fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå