Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en e34 med m50b25 idag og stoppet innom hjemme for en kjapp dusj å tenkt å ta en runde, men da får jeg jo selvsagt ikke starta driten igjen da !(passe frustrert) 

kan høre at bensinpumpa ikke går med tenninga på, har målt og ser heller ikke ut til at den får strøm i kontakta. tok ut selve pumpa å tvangskjørte den så pumpa skal fungere. har også byttet relè samt sjekke sikring. kan dette da være så enkelt som veivakselsensoren som er defekt? 

takker for svar.

mvh lettere irritert kjøper.

Skrevet (endret)

det kan være så enkelt:)  både veiv sensor og kam sensor har "lett" for og ryke ,særlig billig ebay sensor.. ahr vert borti ebay drit som ryker bare man bytter batteri..

men som du selv sier,får ikke bilen bensin starter den heller ikke.. kan også sjekkes i front på fuel railen ,så skal du ha en liten tapp til og skru ut, under skruen en liten ventil som du kan trykke inn hvis jeg ikke husker feil,for og se om det er bensin trykk ..

ville begynt med en diagnose hvis du har mulighet for det..  

Endret av nero82
Skrevet (endret)

Regner med at du ikke har strøm fra pumperele og til sikringen i sikringsboks.

Jeg hadde kontaktproblemer på kontaktstykket under bensinpumperele, pirket med en binders nedi der (batteri må kobles ut) og da først fikk jeg strøm videre til bensinpumpesikringen!

Som nødløsning før jeg fant ut av problemet så hentet jeg strøm fra en annen 15 amp sikring (jumpa en ledningbitte mellom sikringene)

Mål at du får spenning til sikring, vedder på at du har samme problemet som jeg hadde. 

Endret av bmwmann24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...