Gå til innhold

Noen som har kjennskap til denne BMWen? (540/M5)

Share

Anbefalte innlegg

Hei alle, beklager hvis det er litt mye å lese men skal prøve å holde så kort jeg kan..

det begynner slik at jeg eier selv idag en BMW 540i 96mod Sportsautomat som jeg liker veldig godt.

Jeg har lenge hatt lyst til å montere en kompressor og det blir mest sannsynlig til sommeren.

På Torsdagen så jeg en annonse som var denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=56138590&searchclickthrough=true&listPos=1

Jeg tenkte at den virker jo veldig fin og er jo egentlig klin lik min med farge og alt, bortsett fra den virker en etasje mer strøken enn den jeg har og den har kompressor. Det var da jeg fikk tanken på hvordan kan jeg få til meg denne bilen.

Jeg tok kontakt med selgeren, han virka veldig grei og fortalte historien til bilen, hvordan den er osv, og vi utvekslet litt erfaringer om BMW etc etc, altså hyggelig prat. Jeg fortalte helt åpent hva jeg hadde lyst til, han fikk 2 muligheter.

Jeg sa at jeg er veldig interessert i bilen og vil gjerne selge min for å kjøpe din (han skulle kvitte seg med den uansett, han hadde 2 biler og 540ien bruker for mye bensin), så kunne han få hele beløpet.

Eller, så hadde jeg ett annet forslag, jeg har en 540i selv, og bare hvis det var interessant kunne han ta min i bytte + ett mellomlegg. Han sier at det kunne absolutt være interessant, var bare å sende over noen bilder og skrive litt om hvor mye jeg trodde bilen min ville være verdt osv. Så sa jeg i tlf at det skulle jeg gjøre så fortsetter vi kontakten på mail.

Jeg sendte bilder av bilen min, sa at skulle jeg lagt ut min ville jeg lagt den ut til 110 tusen, og begrunnet hvorfor osv..

Men selgeren har ikke tatt kontakt siden, dette var nå på torsdagen denne uka, og han sa han skulle se på det når han kom hjem på kvelden den dagen og svare, men altså ikke gjort.

Fredagen gikk, og rundt 20:00 tiden sendte jeg SMS at har ikke hørt noe fra deg som avtalt og hadde håpet på en rask avgjørelse her.. Fortsatt ikke hørt noe..

Må si jeg blir temmelig oppgitt over selger, han virker jo ikke seriøs eller ute etter å selge i det hele tatt..

Men det jeg lurer på, er det noen som kjenner igjen denne bilen fra tidligere? Altså 540/M5, Rotrex kompressor, er jo ikke mange i Norge med disse.. For den lå visst i November hos Drammen Autoinvest (de har forferdelig dårlig rykte) og da lå den ute til 200 000,-, men jeg må si at bilen virker jo veldig fin og attraktiv, men hvorfor gidder ikke selger å svare?

Blir litt oppgitt fordi vil virkelig ha bilen..

Jeg bare lurer om dette er for godt til å være sant eller om det er noen her som vet om andre 540i til salgs med kompressor, så vil jeg sterkt vurdere dem!

Måtte bare få det ut, fordi er litt oppgitt, ville veldig ha bilen, men selger virker helt retarded. Tar gjerne imot tips til andre biler med likt oppsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...